CALENDARI DE PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULES
La Unió Musical L’Eliana amplia la seua oferta formativa musical per al curs 2020/2021, en el seu afany de poder oferir a tota la gent un ensenyament musical d’acord amb els seus interessos i inquietuds.
Les preinscripcions i matricules es podran realitzar emplenant el formulari que figura en la nostra pàgina web www.uniomusical-leliana.es o en horari d’oficina (de dilluns a divendres de 16:30 a 20:30 h.) Si les autoritats sanitàries ho permeten.
Per a ampliar informació, pot descarregar-se el Butlletí Informatiu del curs 2020-2021 (PDF)
OFERTA FORMATIVA
- SENSIBILITZACIÓ MUSICAL: dirigit a xiquets de 6 mesos a 4 anys on es comencen a familiaritzar amb la música aportant-los tots els seus beneficis i compartint amb els pares el desenvolupament intel·lectual, auditiu, sensorial i motriu millorant la seua capacitat d’aprenentatge.
- JARDÍ MUSICAL (dos cursos): per a xiquets de 5 i 6 anys. Es basen en un tractament pedagògic específic per al descobriment i desenvolupament de les capacitats expressives, musicals i motrius que permeten posteriorment l’aprenentatge del llenguatge musical i l’elecció d’un instrument.
- PREPARATORI o INICIACIÓ: per a xiquets a partir de 7 anys on s’adapten continguts, tant per als alumnes que han realitzat jardí musical, com per a aquells alumnes de nou ingrés sense coneixements de llenguatge musical.
- INICIACIÓ ADULTS: per a tots aquells que tinguen a partir de 16 anys i vulguen aprendre llenguatge musical
- ENSENYANCES ELEMENTALS (quatre cursos): que tenen com a objectiu dotar als alumnes dels coneixements bàsics per a aconseguir una lectura avançada de partitures i aprofundir en l’estudi del Solfeig i instrument com a base de tota l’educació musical.
- INSTRUMENT (quatre cursos): on l’alumne adquireix uns coneixements bàsics de l’instrument, així com, la tècnica i el domini d’aquest per a la interpretació d’una partitura musical.Les especialitats instrumentals que s’imparteixen són les següents:
- Cant (Clàssic i modern), Repertori i Rehabilitació Vocal.
- Corda: Contrabaix, Guitarra (clàssica, flamenca i elèctrica), Baix elèctric, Ukelele, Viola, Violí, Violoncel i Instrument de pua.
- Percussió
- Piano, acordió i arpa.
- Vent-fusta: Clarinet, Fagot, Flauta, Oboé, Saxofon i Dolçaina.
- Vent-metall: Bombardí, Fiscorn, Trombó, Trompa, Trompeta i Tuba.
- MÚSICA I HARMONIA MODERNA: per a alumnes adults que hagen superat els Ensenyaments Elementals i vulguen tocar en grup adquirint coneixements d’harmonia moderna i xifrat.
- INFORMÀTICA MUSICAL: dirigit a alumnes amb coneixements musicals que estiguen interessats en programes d’edició de partitures.
- CULTURA MUSICAL: per a persones adultes, amb o sense coneixements de música, que vulguen tindre o ampliar coneixements d’història o cultura musical.
- ENSENYANCES PROFESSIONALS: l’Escola prepara als alumnes perquè puguen accedir a qualsevol curs d’Ensenyances Professionals en un Conservatori.
- MUSICOTERÀPIA: és una teràpia en la qual s’usa la música i els elements musicals amb la finalitat de millorar la comunicació l’aprenentatge i la qualitat de vida en els éssers humans. Pot resultar beneficiosa per a qualsevol amb alguna patologia o sense ella. La teràpia està dirigida per un music-terapeuta especialitzat per a restaurar, mantindre i incrementar la salut mental o física. Per a això, s’utilitzen tècniques expressives i receptives com la improvisació musical, el treball amb cançons, moviment, estimulació d’imatges i sensacions a través del so, relaxació, etc.
- REHABILITACIÓ VOCAL: per a tots aquells amb problemes vocals i que busquen a través del cant una teràpia complementària a rehabilitació. Apte per a tots els professionals que utilitzen la veu com a element principal en el seu treball.
CALENDARI DE PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULES
ALUMNES NOUS
PREINSCRIPCIÓ (online)………………………………………………………………………………..18 AL 29 DE MAIG
LLISTA DE ADMESOS I PLACES D’INSTRUMENT ……………………………………….8 DE JUNY
MATRÍCULA ………………………………………………………………………………………………………15 AL 23 DE JUNY
PROVA DE NIVELL D’ACCÉS A L’ESCOLA ………………………………………………….AMB CITA PRÈVIA
ALUMNES DE L’ESCOLA
MATRÍCULA D’INSTRUMENT (online) …………………………………………………………1 AL 5 DE JUNY
DATA MÀXIMA COMUNICACIÓ DE BAIXA PRÒXIM CURS …………………..27 DE JUNY
LLISTATS DEFINITIUS I HORARIS …………………………………………………………………..13 DE JULIOL
ENSENYANCES PROFESIONALS
PREINSCRIPCIÓ ………………………………………………………………………………………………….1 AL 7 DE JULIOL
DATA MÀXIMA COMUNICACIÓ DE BAIXA PRÒXIM CURS……………………..27 DE JUNY
PROVES DE ACCÉS ……………………………………………………………………………………………AMB CITA PRÈVIA
MATRÍCULA …………………………………………………………………………………………………………20 AL 24 JULIOL
LLISTATS DEFINITIUS I HORARIS …………………………………………………………………….28 DE JULIOL